Nu börjar det likna nåt

I dag har det varit kanonväder det finns kanske hopp om en
vår även i år.
i dag har vi varit i Rosvik nästan hela dan, Micke och barnen
for till Rosvik och skottade runt husvagnsgaraget medan jag for
till coop och handlade sen begav jag mig också till byn.
Idag hade dom lite aktiviteter på Hedvalla för alla sportlovs lediga
barn så barnen har åkt skidor och dom var superduktiga, Erik hann
även var där och få sig en korv av nåt fritids som också var där
sådan far sådan son :)

Nu har dom just ätit middag och snart ska jag äta sen ska jag vara
lite nyfiken, grannen ska nämligen sälja huset och då är man ju
lite nyfiken på hur många som är på visningen och om man känner
igen någon.
Micke och barnen skulle nog fara ut med skotern en sväng men jag
stannar nog hemma.

Ha det fint alla som är in på min blogg

Kommentarer
Postat av: Micke B

nu förstår jag inte alls vad hon menar med sådan far sådan son?????

2010-03-04 @ 20:25:16
Postat av: jennie

fundera på den du :) Puss

2010-03-04 @ 22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0