Då var det avklarat

Då har man varit på förstaa festen sen min op och det gick alldeles
lysande en liten flaska vin gick åt + Två glas som jag köpte på plats
men det snurrade mest i huvudet när jag kom hem.
Det var en trevlig fest det är ju lite speciellt på sådana där "byafester"
alla känner alla speciellt min sambo som känner många och dom han
inte känner pratar han med i allafall.

Nu är det då dagen efter och jag mår hyfsat en lite lätt huvudvärk och
lite seg men jag ska nog överleva denna dag också.
Väntar nu på att barnen ska komma hem dom skulle komma efter lunch
nån gång, i kväll har Erik sin första fotbolls träning så nu börjar allt
sportande igen efter en kortare paus från handbollen.

Nu ska jag plocka i hop lite sen tror jag det blir badenbaden på altan, ha
en skön dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0