Dax igen då

Blir inte mycket bloggande just nu känner jag men det är inte
överst på min prioriteringslista.

Det har ju varit kanonväder ett par dag nu just i dag blåser det
lite kallare men det har exploderat i björkar och gräset måste snart
klippas och jag som inte ens har hunnit kratta funderar på att skippa det
gräset börjar ju bli grönt nu så det känns lite onödigt, jag tror att
gräsmattan blir fin ändå.

Är ledig nu i helgen skulle behöva röja inne och även utan men vi får
se hur mycket det blir av det.
På lördag kommer det ett lass med ved och så ska jag och barnen gå
Rövelrundan start från EFS inte för att vi är speciellt kyrkliga men det är
kul att träffa folk, lite onödigt att betala 50 kr för att gå min motionsrunda
det är ju nämligen rundan förbi vårat hus men man kan ju vinna priser om
man köper startkort och så går det ju till en bra sak tror jag i allafall :)

Nu snart jobb till 19.15 väntar just nu på att försäkringskassan ska ringa
jag ska kolla upp exakt antal föräldradar som vi har kvar inför sommaren
och hur många som är kvar till nästa sommar den sista sommaren man kan
ta lite längre semester.

Nu ringer dom nog snart, ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Erica

Ååh jag längtar till jag får ta ut SFP-dagar!!

2010-05-21 @ 20:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0