Slut pengar

Har i dag shoppat upp alla mina pengar som jag fick i födelsedagspresent
har början till en helt ny garderob.
Har i dag köpt jeansshorts i stolek 40!!! när hände det sist kommer då inte i
håg. För er som undrar såär det nu -30kg känns lite overkligt och nu sist när jag
vägde mig var det -2 kg på en vecka och detta efter att ha ståt stilla man blir
nästan lite rädd men samtidigt så har jag aldrig mått bättre har fortfarande
svårt att se mig själv som "smal". Trots dessa små grubblerier så ser jag fram
emot sommaren skulle nu bara behöva löparskor, ny bikini och nån underdel
till lite finare tillställningar efter det är jag nog redo inför sommaren.

I morgonär det jobb sen ledig igen på torsdag då ska vi ev. fixa pass och
köpa examenskläder till barnen.

Bye,bye

Kommentarer
Postat av: Theres

Du är grym Jennie!! Det är så roligt att träffa dig också för du verkar så mycket piggare och gladare. Det om något är ju positivt. Dock drar det inte ifrån att det är roligt att kunna välja och vraka lite mer bland kläder också.

Beundrar dig verkligen för att du vågade ta ett så stort steg i livet!

Kram

2010-05-25 @ 23:08:28
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Postat av: Peter

Sjukt bra jobbat syster!!:) Ses vi på elljuspåret på hedvalla i sommar då? Du vet som förr i tiden? ;)

2010-05-26 @ 09:05:45
Postat av: Jennie

Tack Therese

2010-05-26 @ 18:12:07
URL: http://.
Postat av: Jennie

Peter vi får väl se :)

2010-05-26 @ 18:12:49
Postat av: Tea

HEJA Jennie!!!

2010-05-30 @ 19:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0